Efter stor succes med rebranding af Telmores nye sprudlende identitet, var næste led at forbedre den... kreative vinkel, efter feedback fra brugere. Vi kommunikerede “Danmarks bedste kundeservice”, “Danmarks bedste netværk” og “Danmarks bedste underholdning”, men kommunikationen trang ikke ordentlig igennem, da der var for mange budskaber på samme tid.
Vi skabte et mere personligt led i at hylde vores kundeservice med det de gør bedst – yder hjælp og kommunikere budskaber, som er forståeligt for modtageren.
Ved at beholde vores farver, som en gennemtrængende rolle og tilføje et ekstra led, så fik vi efterfølgende en dobling i uhjulpet afsendergenkendelse (67%)
Credits (reklamefilm)
CMO/Chapter Lead: Steffen Lundgren Kristensen
Art Director: Sidsel Poulsen
Snr. Brand & Marketing Manager: Torsten Becker Christensen
Campaign Manager: Anne Sofie Falcke Hansen
Bureau: Boye & Spellerberg
Kreativ Direktør: Peter Boye
Art Director: Christian Iversen
Projektleder: Ana Fugl
Strateg: Bjarne Spellerberg
Produktionsselskab: Moland Film
Instruktør: Magnus Millang
Fotograf: Jakob Møller
Set Design: Denise Conradi
Klipper: Jakob Øllgaard
Producer: Christian Bévort
Produktion: Cæcilie Jespersen
Sound Design: David Stubbe Teglbjærg
Grade/VFX: Johs Møgelvang & Christian Pilgaard
Postproducer: Ulla Rørdam
ClientTelmore x NetflixServicesReklamefilmYear2020